søndag den 30. september 2012

H&M LYNGBY STORCENTER - TYVERI, SNYDERI OG PRØVERUM?!



Som I nok ved, var min veninde og jeg ude i Lyngby Storcenter, for at shoppe. 
Vi har haft et par uheldige episoder. Første gang var i prøverummet. De har et enormt stort et. Du får jo sådan et "skilt" hvor der står "7 varer" Jeg havde det med 7 - og min veninde 6. 
Vi gik ind i det store, og pludseligt bankede det på. Vi måtte kun have 7 varer med ind i prøverummet ad gangen. Her tænker jeg bare, ÅRH JESUS det jo småting det der, du hidser dig op over. Vi har hver især et nummer - Vi får jo ikke mindre - eller flere stykker tøj, ad den grund ! Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke må gå ind i samme rum. Nej, vi skulle ligge de resterende 6 varer udenfor rummet, eller gå i hvert vores. HVAD SKER DER SVESKE ! JESUS ALTSÅ. Igen vi har et skilt med hvor mange ting vi har med ind - BEGGE to - og det tager vi jo også med ud, her tæller de efterfølgende hvor meget man skal beholde, og hvor meget, man ikke skal købe ! Jeg kan ikke se det er et program altså ! SLAP AF, SVESKE ! Det er da det dummeste jeg har hørt længe. 

Anden episode, var efter vi havde betalt.... 
I mit tidligere indlæg har jeg også vist hvad jeg købte. Jeg havde også købt en anden sweater - nåede lige ud af butikken, og havde fortrudt at jeg havde købt den. Den hang nemlig på et tilbudsstativ, og slog ind til 200 kroner, da der ikke var et "prismærke" på. Derfor gik jeg ind og stillede mig i kø, for at returnere varen. 
Vi kommer efter hundrede år frem til kassen, hvor en lyshåret ekspedient står, og ligner en der bare er træt af sit arbejde. Jeg forklarer hende at jeg lige har købt trøjen for to minutter siden, men havde fortrudt, da den hang på et tilbudsstativ men den blev slået ind til 200 kroner, i stedet for 70 kroner. Hvilket jeg ikke var interesseret i. Jeg rækker hende derfor kvitteringen. 
Ekspedienten - DUM SOM HUN VAR - siger "Jeg ved jo ikke om du har betalt for den, eller du bare har taget prismærket af, og forlanger pengene retur." 
Jeg kiggede meget vredt på hende og sagde "UNDSKYLD MIG LIGE ENGANG, din kollega jeg købte den af tastede et nummer ind som stod i mærket i trøjen ! DER VAR INTET mærke på trøjen". 
Hun sagde "Nej for det er din fejl, at der ikke er mærke på, jeg kan ikke tage den retur. Du kan jo have stjålet den". 
Mig og min veninde, gik helt amok. Hvad fanden er det for noget at sige. 
Min veninde sagde til hende "Undskyld mig, men du kan se hvem din kollega var - det står på kvitteringen, DET ER DA HENDES JOB at infomere om, at fordi der ikke er prismærke på kan den ikke returneres for, VI HAR JO IKKE SELV TAGET PRISEN AF". 
Den dumme blondine af en ekspedient at være siger "Jamen vi har mange som tager en varer, og piller prisen af, og kommer op og forlanger at få pengene retur". 
Jeg kiggede på hende og sagde "Sig mig lige engang, I har alarmer på, de kan jo ikke bare pilles af?? Og I giver vel ikke bare pengene retur, selvom kunden ikke har kvittering". 
"Jo vi gør så, men der kommer nye regler nu her...." Jeg afbrød hende og sagde "Jeg har for to minutter siden købt den trøje, jeg gider ikke betale 200 kroner for den, når den hang på et 70 kroners stativ. Det er da logisk. Din kollega har ikke informeret mig om noget som helst, derfor synes jeg at det er latterligt at du ikke kan give mig pengene tilbage. Når jeg står med trøjen, og kvitteringen"

Efter længere tid bad hun mig om at sætte mit dankort i dankortautomaten, således at jeg kunne få pengene retur på kortet. Bagefter siger hun "vil du have kvitteringerne med, på at pengene er gået retur". JA HVAD TROR DU SELV, hvis pengene ikke går ind, så har jeg ingen beviser. Du skulle sendes på kursus, i kundeservice, og droppe det der næsvished der! 

ÅRH JESUS...  H&M Lyngby Storcenter - hvor er jeres service henne? KUNDEN HAR ALTID RET !!!!! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar